Kısım 3

Sonrasında sabah oluyor ve güzel bir kahvaltı. Geceden de akşam yemeğimiz güzeldi. Tavlayı devamında oynamıştık. Hani şu 3-0 yenildiğimden bahsettiğim.

Ertesi sabah güzel bir kahvaltı ve devamında kahve keyfi odamızda. Devamında ise aracımız geliyor ve Ercan havalimanına doğru yola çıkıyoruz. Yolda havada hüzün hakim. Ayrılacağımızın üzüntüsü her yana saçılıyor. Gözleri dolan bir Sevgili karşımda oturuyor. Ben ise hüznümü kalbimin en derinlerine gömüyorum.

Bir buçuk saatlik yolun ardından aracımız havalimanına varıyor. Birlikte oturup son kez kahve içiyoruz. Uçuşu 14.55’te olması sebebi ile ve Kıbrıs’tan ayrılmadan önce Duty Free’yi gezmesi için uçağa bir saat kala vedalaşıyoruz. Sarılıyor, öpüşüyor ve koklaşıyoruz. Gözler doluyor ama iki tarafta belli etmemeye çalışsa da sonunda biri yenik düşüyor. Ve ayrılıyoruz.

Devremin uçağının inmesine 1 saat olması sebebi ile Sevgilim ile oturduğumuz Cafe’ye geri dönüyorum. Ama bu sefer sadece su alıyorum ve telefonumu şarj ediyorum. Devremin gelmesine 15 dakika kala kalkıyorum ve aşağı kata, gelen yolcu kısmına geçiyorum. Komutan ile öncesinde sözleştiğimiz üzere saat beş gibi bizleri aracı ile alıyor. Birliğimize gitmeden önce bizlerle yemek yemeği teklif ediyor ve komutan ile hamburgerciye gidiyoruz. Yemeklerden sonra birliğe yola çıkıyoruz ve birliğe 2 no’lu kapıdan Tunç kışlasına giriş yapıyoruz. Kışla otelinde üç kişilik odalarda konaklıyoruz. 108 no’lu odada bölük komutanı diş tabip teğmen ve eczacı teğmen ile. Akşamında devrem ile Asteğmenliği kutlamak amacı ile purolarımızı, Miller biralarımızı ve çerezlerimizi alıyoruz askeriyenin içerisinde kalyon’un yanındaki marketten. Subay gazinosunda bahçede ağaçların altında yer alan masada oturuyoruz ve günümüz öyle bitiyor.